شماره ١٧١ – هم میهن عرب زبان خوزستانی: ایرانزمین است مام وطن

درفش ملی ایران
نامه پان ایرانیسم

شماره ١٧١ – پنج شنبه ١٥ آبان ماه ١٣٩٣ – ۶ نوامبر ٢٠١٤
www.paniranism.info iran@paniranism.info

درود بر هم میهنان گرامی

شکنجه پسران نوجوانان کرد کوبانی توسط داعش
سروده ای از یک هم میهن عرب زبان خوزستانی…که ایرانزمین است مام وطن
ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭﯼ ﺍﺯ ﺳﻤﺖ ﺷﺮﻕ ﻣﺮﺯﻫﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﻋﺮﺏ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻇﻬﻮﺭ ﺍﺳﺖ
معرفی سه برگه (فیسبوک) جدید ملی گرا
روزی که موج شکن شما فرو ریزد!!
حکومت اسلامی خود را برای کدام مقابله آماده می کند؟

پاینده ایران

شکنجه پسران نوجوانان کرد کوبانی توسط داعش

بر گرفته ازتارنمای جوانان حزب پان ایرانیست

سازمان دیده‌بان حقوق بشر از شکنجه بیش از یک‌صد نوجوان پسر کرد ساکن کوبانی توسط شبه‌نظامیان داعشخبر داده است. این نوجوانان اواخر بهار هنگام بازگشت از مدرسه به خانه ربوده شدند و چهار ماه اسیر شبه‌نظامیان سنی افراطی شبکه تروریستی “دولت اسلامی” بوده‌اند.

Kobani kids

آنها گفته‌اند که شبه‌نظامیان با کابل برق کتک‌شان می‌زدند و مجبورشان می‌کردند ویدئوهای گردن زدن اسرا توسط اعضای داعش را تماشا کنند.

دیده‌بان حقوق بشر با شماری از این نوجوانان پسر در فاصله سنی ۱۴ تا ۱۶ سال گفتگو کرد‌ه است. آنها گفته‌اند که اواخر بهار شبه‌‌نظامیان افراطی حدود ۲۵۰ نوجوانان کرد را که از امتحانات مدرسه در شهر حلب به کوبانی بازمی‌گشتند، متوقف کردند.

آنها نوجوانان دختر را رها کردند و حدود ۱۵۰ پسر را به اسارات گرفتند. چهار نوجوان به دیده‌بان حقوق بشر گفته‌اند آنها در مدرسه‌ای خارج از شهر کوبانی بارها کتک خورده‌ و شکنجه شده‌اند. این نوجوانان گفته‌اند که برخی از آنها موفق به فرار و سایر نوجوانان نیز در چند مرحله آزاد شدند.
دیده‌بان حقوق بشر در گزارش خود در مورد وضعیت کودکان و نوجوانان سوریه در جریان ناآرامی‌های این کشور تصریح کرده است که شبه‌نظامیان گروه تروریستی “دولت اسلامی” و نیروهای امنیتی بشار اسد، کودکان و نوجوانان را به اسارت گرفته و شکنجه کرده‌اند.

“دولت اسلامی”، خطرناک‌ترین گروه تروریستی جهان
سازمان اطلاعاتی برون‌مرزی آلمان (BND) “دولت اسلامی” را خطرناک‌ترین گروه تروریستی جهان می‌داند. گرهارد شیندلر، رئیس سرویس اطلاعاتی معتقد است: «ما می‌دانیم که دولت اسلامی در حال حاضر ثروتمندترین سازمان تروریستی جهان است که بهترین سازمان‌دهی و مجهزترین تسلیحات را در اختیار دارد.»
شیندلر در یک سخنرانی در همایش سازمان‌های اطلاعات و امنیتی در برلین تصریح کرد که “دولت اسلامی” بر تمامی جنبه‌های فعالیت‌های تروریستی، از حملات تروریستی کلاسیک گرفته تا عملیات‌های بزرگ و برنامه‌ریزی شده، تسلط دارد و از آنها بهره‌ می‌جوید.

شیندلر هم‌زمان افزود، آنچه که این گروه را از سایر شبکه‌های تروریستی متمایز می‌کند “خشونت ‌‌غیرانسانی بسیار شدید” این گروه در اقداماتی است که صورت می‌دهد.

فراخوان به قیام شیعیان در برابر سنی‌های افراطی
هم‌زمان با مراسم روز عاشورا، شیخ حسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان خواستار قیام شیعیان در برابر سنی‌های افراطی “دولت اسلامی” با هدف شکست نهایی آنها شد.

حسن نصرالله که دوشنبه شب در مکانی در اطراف بیروت در شماری از اعضای حزب‌الله سخنرانی می‌کرد، تأکید کرد که این شبه‌نظامیان سنی‌افراطی “آیند‌ه‌ای ندارند”. سخنرانی او روز سه‌شنبه در جریان مراسم عاشورا در یکی از میدان‌های مرکز بیروت در جمع هزاران تن از اعضای حزب‌الله پخش شد.

***

سروده ای از یک هم میهن عرب زبان خوزستانی…که ایرانزمین است مام وطن

بر گرفته ازتریبون آزاد پان ایرانیست در خوزستان

سروده ای از حاج عبود میاحی هم میهن عرب زبان خوزستانی که در آن انسانیت و مهر به ایران موج می زند.
بیت پایانی آن تیری است بر قلب تجزیه طلبان

شعر-ایرانزمین_حاج-عبود-میاحی

بیا هموطن هوش دانا گریم
دلی پاک و دستی توانا گریم
بیارای تن را به هوش و سخن
به بازو بیارای دستار فن
میازار تن را به بار گران
بیفزا به بازوی فن و توان
چنین گوی و بشنو به فن و به کار
بدست توانمند خود ره سپار
دل از جرات خویش آید توان
نترس از زمستان و برگ خزان
ز جرات مقاوم شود ضعف تن
دل آرام گیرد ز شیرین سخن
به آرایش آریم فن و خرد
نه خاک باشم که طوفان برد
سخن را به نیکی بدل تاب ده
چو صیقل بشد بر زبانت بنه
نگویید سخن جز به نیکو و صاف
نشیند بدل چون عروس زفاف
بزن در ره خیر پا را دراز
خداوند رحمت شود کار ساز
بدان تخم نیکو گر افکنده شد
دروگر به نیکی فزاینده شد
نبینی گرسنه براه و دیار
توانمند و دانا شود ره گذار
برون کن ز دل کینه و خشم را
بدم بر دل و عقل نیکی و رحم را
بغل کن هر افتاده و گوشه گیر
برو در ره خیر دستی بگیر
مشو غره بر ثروت و مال و زور
چو طوفان زند کشتی و راه دور
چو بیکس شوی در دیار غریب
گرفتار کردی به چنگ فریب
بشوی از سر خود غرور و ریا
مزن بر دو چشمت دوتیر سیاه
نه افتاده باشی بشو دستگیر
به غیرت بپا خیز مرد دلیر
که ایران زمین است مام وطن
به میاحی آموخت گفت سخن

اثری جاودان از حاج عبود میاحی
1390/3/26

***

ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭﯼ ﺍﺯ ﺳﻤﺖ ﺷﺮﻕ ﻣﺮﺯﻫﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﻋﺮﺏ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻇﻬﻮﺭ ﺍﺳﺖ

مقاله این روزنامه نگار عرب را در النهار لبنان را بخوانید تا متوجه شوید وقتی از ایرانشهر سخن می گوییم این نویسنده عرب چگونه این را دریافته ولی شوربختانه تحلیل درگیری های خاور میانه از دید بسیاری از ایرانیان پنهان مانده است.روزانا بومنصف در روزنامه ﺍﻟﻨــــﻬﺎﺭ می گوید ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻪ ﺧﻮﺩ ﻣﯽ ﺑﺎﻟﻨﺪ, ﺁﻧﻬﺎ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺭﺳﯿﺪﻥ ﺑﻪ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﻣﺪﯾﺘﺮﺍﻧﻪ (سوریه) ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺁﺭﺍﻡ ﺁﺭﺍﻡ ﺩﺭ ﺳﻮﺍﺣﻞ ﺩﺭﯾﺎﯼ ﺳﺮﺥ(یمن) ﺟﺎ ﭘﺎﯾﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻣﺤﮑﻢ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ. ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭﯼ ﺍﺯ ﺳﻤﺖ ﺷﺮﻕ ﻣﺮﺯﻫﺎﯼ ﺟﻬﺎﻥ ﻋﺮﺏ ﺩﺭ ﺣﺎﻝ ﻇﻬﻮﺭ ﺍﺳﺖ.

Milad

اخبار سوریه
النــــهار: ایرانی ها امروز به خود می بالند,آنها پس از رسیدن به سواحل مدیترانه اکنون آرام آرام در سواحل دریای سرخ جا پایشان را محکم میکنند.
امپراطوری از سمت شرق مرزهای جهان عرب در حال ظهور است.

باید به اعراب و ترکیه گفت در پایان این نبرد خونین منطقه ای چه نصیبتان شده؟
میخواستید سوریه و لبنان و عراق را از دستان ایران خارج کنید اما ایران یمن را هم از دستانتان خارج کرد!

1:در عراق ایران بهترین فرمانده هانش را به میدان نبرد فرستاده و در راس آنها ژنرال قاسم سلیمانی که در میان ما اعراب به ژنرال مرگ معروف است و اکنون او محبوبترین فرد حال حاضر عراق شده و این یعنی عراقی ها به ایران نزدیکتر و وابسته تر شده اند.

2:کُردستان عراق هم به ایران نزدیک بود هم به ترکیه ولی ترکها با اشتباه های مرگبار خود کردستان عراق و افکار عمومیش را راحت همسو با ایرانی ها کردند.وقتی مسعود بارزانی میگوید دوست و دشمن را اکنون خوب شناخته ایم باید پایان کار ترکیه در این منطقه را پیش بینی کنیم و افزایش نفوذ ایران.

3:در لبنان ارتش لبنان برای نخستین بار به همراه حزب الله و به صورت هماهنگ در حال نبرد با شورشیان سنی مذهب است و این یعنی افزایش نفوذ ایران و به همین دلیل وزیر دفاع لبنان به ایران می رود برای دریافت وسایل پیشرفته نظامی.سعودی ها هم دو دستی یکی دیگر از کشورهای عربی را تقدیم امپراتوری در حال ظهور کردند…

4:باید به تُرکها گفت مگر شما نگفتید سوریه در عرض 3 ماه سقوط میکند پس چه شد؟
3 سال گذشته آقای اردوغان آیا هنوز هم همان رویاها سراغتان می آید.
در مورد سوریه همین بس که بشار اسد به مسئولین ایرانی گفت ژنرال شما(قاسم سلیمانی)امروز از من هم در سوریه محبوبتر است!
احسنت به شما جناب اردوغان و متحدین عربتان با این سیاست حساب شده!

5:بحرین را خواستید نگه دارید ولی یمن را از دست دادید آقایان!
ایرانی ها صنعا را هم تصرف کردند و شما نظاره کردید.

6:در افغانستان هم آنها مهره خود را رئیس دولت اجرایی کردند با همکاری پنهان با آمریکایی ها!

بی دلیل نیست آنها امروز به خود می بالند و جهان عرب و تُرکها سرخورده شده اند.
فقط یک مسئله را میتوان درک کرد و آن اینست :

آقایان امپراطوری جدیدی از شرق در حال ظهور است…

روزانا بومنصف
27 تشرين الأول 2014

***

معرفی سه برگه (فیسبوک) جدید ملی گرا:

فیسبوک پان ایرانیست خوزستان

https://www.facebook.com/paniranist.net

فیسبوک پان ایرانیست آذربایجان
https://www.facebook.com/paniranist.azarbaijan

فیسبوک گروه حامیان نیروهای ملی درونمرز
https://www.facebook.com/pages/Nedaye-Azadi/366795936802778

***

مقالات رسیده – از مهر این خواننده گرامی سپاسگزاریم. از همه خوانندگان گرامی خواهش داریم که نوشته های خود را برای ما ارسال دارند.

روزی که موج شکن شما فرو ریزد!!

کاوه آهنگر

سردرگمی مقامات امنیتی در پرونده اسیدپاشی به زنان به بهانه امر به معروف و نهی از منکر همچنان ادامه دارد. منابع خبری در ایران ضمن انتشار عکس جعلی یک «مرد با کراوات» را بعنوان مظنون احتمالی از بازداشت چند «ضد انقلاب» در اصفهان خبر داده‌ اند همزمان با همایش ۷ آبان ماه «امر به معروف و نهی از منکر» حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داده که عده‌ای از معترضان در اصفهان بازداشت شده‌اند. این مقام امنیتی گفته است که این عده از سلطنت‌طلبان و وابستگان به سازمان مجاهدین خلق بوده‌اند و اتهام آن‌ها هم این است که تلاش کرده‌اند با تحریک احساسات مردم، آن‌ها را به تظاهرات وادارند ولی با این همه هنوز نه تنها هیچکس بعنوان متهم شناسائی و دستگیرنشده است بلکه پرونده اسید پاشی ابعاد تازه ای بخود گرفته از جمله به گفته حیدر مصلحی، وزیر پیشین اطلاعات: “عده ای از اسیدپاشی اصفهان، فضای سنگین رسانه‌ای را راه‌اندازی کردند که به‌ طور دقیق طراحی شده بود و پشت‌صحنه آن هم سرویس‌های جاسوسی هستند. مصلحی تاکید کرده است: بنده اطمینان دارم سرویس جاسوسی انگلیس (ام.آی.۶) پشت این موضوع است.”برای مردم این سوال مطرح است در حالیکه رژیم چند نو جوان کم سن و سال را به خاطر یک کایپ ” موزیکال هپی” به سرعت برق شناسائی و دستگیر میکند چرا تا کنون متهم یا متهمان اسید پاشی را دستگیر نکرده است؟ آیا جز این است که اینها وایسته به خود نظام هستند؟ و آیا جز این است که رژیم نمیتواند انهارا معرفی کند؟

برای باز خوانی پرونده جنایتکارانه اسید پاشی لازم است رویدادهای انرا مرور کنیم روز شنبه 22 شهریور روزنامه “شرق” از قول “عبدالحمید محتشم”، دبیرکل حزب الله، نوشت که نیروهای تحت امر او در روزهای آینده با 4000 نیروی موتورسوار به خیابانها خواهند ریخت تا به قول خودش علیه بدحجابی به امر به معروف و نهی از منکر بپردازند به قول او عملیات حزب الله کشوری است و میدان عمل در تهران بسیار وسیع و حجم عملیات بالا خواهد بود. روزنامه شرق از قول او نقل کرد: «اکنون قصد بر این است شیوه انجام عملیات به گونه ای باشد تا کسانی را که به دلیل فضای تسامح حکومتی تجری یافته اند، منکوب و حامیان آنان را از صحنه عمل حذف کند.» بنابراین، اسید پاش به فراخوانی پاسخ میدهد که از منبر خطبه خوانی امام جمعه اصفهان، یوسف طباطبایی به گوشش رسیده است. وی وضع حجاب را آنقدر ناگوار و خطرناک میبیند که میگوید: مسئله حجاب دیگر از حد تذکر گذشته است و برای مقابله با بد حجابی باید چوب تر را بالا برد و از نیروی قهریه استفاده کرد البته ایشان بعدا گفت : من نگفته بودم نصیحت از لسانی فراتر رود! .با وجود چنین فتوای روشن و صریحی، بدرستی روشن نیست که چرا نیروهای انتظامی، پس از سه هفته بی اعتنایی به جنایت “اسید پاشی ” که در کنار گوش شان اتفاق میافتاد، پیوسته اصرار داشته و دارند که اسید پاشی در ارتباط با بدحجابی صورت نگرفته است، برغم شهادت قربانیان این جنایت که شنیده اند جنایتکاران اعتراف کرده اند که هدف شان “مقابله با بد حجابی ” بوده است. مسلم است که رژیم تحت هیچ شرایطی حاضر نیست عوامل خود را مجازات کند زیرا در غیر اینصورت انها ازدستورات شرکت در جنایت های سازمان یافته اطاعت نخواهند کرد مگر نه اینکه قاتل ستار بهشتی در برابر مادر داغدیده اش و در حضور وکیلش در نه فقط به قتل ستار بهشتی اقرار کرد بلکه نهایت وقاحت و بی شرمی یک بسیجی گفت: ” هرچه من با مشت اورا میزدم او میخندید ! رژیم به این ادمکشان نیاز مبرم دارد و چنین است که هیچ یک از انهارا هرگز مجازات نخواهد کرد و همانطور که اقای محمد جواد لاریجانی مسئول حقوق بشر رژیم در اشاره به تظاهرات معترضان اسید پاشی گفت : ” این یک موج است مثل بقیه موجها ” آری این فقط یک موج است مثل بقیه موجها ولی سرانجام روزی خواهد امد که موج شکن شما فرو ریزد

***

بیانیه های رسیده

حکومت اسلامی خود را برای کدام مقابله آماده می کند؟

بيانيهء اعضاء مجمع سازمان های سکولار دموکرات ايران
Secular DemocratSecular DemocratSecular Democrat

Secular DemocratSecular DemocratSecular Democrat

هموطنان ارجمند،
در هفته های اخير حوادثی در کشورمان، ايران، رخ داده است که، بنا به ساختار قدرت در حکومت اسلامی، نمی توان آنها را بصورت منفرد و جدا از هم مورد بحث و تحليل قرار داد بلکه، بنا بر قرائن متعدد، به نظر می رسد که هر يک از اين حوادث، به شرح مختصر زير جزئی از يک طرح کلی اند که هم اکنون در کشورمان مقدمات اجرايش فراهم شده است:
– سخنان «فله ای» و هماهنگ امامان جمعه در مورد لزوم تشديد مبارزه با آنچه «بدحجابی» خوانده می شود،
– همراه با تصويب طرح ممانعت از درگيری با آمران به معروف بخصوص در زمينهء مبارزه با باصطلاح «بدحجابی»،
– و آنگاه شروع اسيدپاشی به صورت زنان بی گناه ايران،
– و سپس سرکوب تظاهرکنندگان عليه اين عمل شنيع، و همچنين عدم تعقيب برای شناسائی و دستگيری مقدمين و، بر عکس، تهدید و مجازات روزنامه نگارانی که این اخبار را درج کرده اند،
– بيرون آوردن و به نمايش گذاشتن وسائل جديد و موتوريزهء مبارزه با شورش های خيابانی و حضور مأموران مسلح و زره پوش بسيجی در سطح شهرها،
– سخنان لاريجانی، رئيس قوهء قضائيه در مورد آمادگی رژيم برای سرکوب قاطع هرگونه اقدام به بازسازی «فتنهء 88»…
– اعدام غمناک و نا عادلانهء ریحانه جباری، که در واقع دهن کجی آشکار به تمام تلاش های ایرانیان و جهانیان برای لغو حکم اعدام وی است،
– و افزایش وحشتناک و هر روزهء اعدام ها توسط قوهء قضائی اسلامی
همگی این گفتار ها و کردار ها، در همزمانی، هم راستائی و شدت گیری خود نشان از کوشش مضاعف، برنامه ریزی شده، و سازماندهی شدهء رژيم آیت الله ها به رهبری آیت الله خامنه ای دارند برای تداوم حکومت ترس و وحشت 36 ساله و همچنين مطلع ساختن مردم از عزم جزم خود برای سرکوب هرگونه اعتراض. به عبارت ديگر، رژيم برای حفظ نظام استبدادی مطلقه اسلامی، و در مقابله با نیاز مردم ایران به تغییر، شمشیر از رو بسته و خود را آمادهء روياروئی با قيام جديدی می کند که انتظار دارد بزودی در ايران عملی شود.
اما علت و ماهيت اين «طرح هنوز عملی نشده»، اما از هم اکنون «فتنه» نام گرفته، و به تظاهرات سال 88 تشبيه شده، چيست که رژيم خود را برای مبارزه با آن آماده می سازد؟
به نظر ما اين مسئله با فرارسيدن 24 نوامبر 2014 و پايان مذاکرات رژيم با امريکا و اروپا برای رفع تحريم ها ارتباط دارد. در اين مورد می توان به دو فرضيه توجه کرد:
الف: دولت حسن روحانی با مذاکره کنندگان غربی به توافق می رسد و در نزد مردمی که بيش از يک سال است، به سودای رفع تحريم ها و باز شدن گره مشکلات روزافزون اقتصادی و معيشتی خود، اين دولت را تحمل کرده اند به محبوبيت می رسد. حال، اگر نظريهء وجود دو قطب متضاد در درون رژيم را معتبر بدانيم طبيعی است که اين توافق نبايد بنيادگرايان اسلامی را در موضع ضعف بنشاند و لذا آنان خود را آماده می کنند تا با شادمانی های مردم، افزایش امید و رشد جنبش های مردمی برای آزادی، عدالت و تغییرات سکولار دمکراتیک برخورد کرده و، با ايجاد جو ارعاب و ترس، شيرينی رفع تحريم ها را به کام شان تلخ سازند و در تضادهای درونی رژيم نيز دست بالا را برای خود نگاه دارند و در عين حال حاصل مادی رفع تحريم ها را از دست مردم بربايند و صرف فعاليت های ماجراجويانهء خود در منطقه نموده و مردم را به فقری که هر لحظه تسری بيشتری می يابد عادت دهند.
ب: يا احتمال می رود که اين مذاکرات به نتيجه ای نرسد و تحريم ها بجای خود باقی بمانند؛ که در آن صورت احتمال اينکه کاسهء صبر مردم لبريز شود و از سر ناچاری و تنگدستی و فشارهای روحی به خيابان ريخته و به وضعيت موجود کشور اعتراض کنند بسيار بالا است. رژيم با عمليات کنونی در واقع خود را در برابر موج اعتراضی که در صورت شکست مذاکرات برخواهد خواست آماده می کند.
در نتيجه، (به نظر می رسد که) واقعیت این است که رژيم در هر دو صورت خواستار حضور مردم در صحنهء سياسی نيست و مثل هميشه می خواهد که بدون حضور مردم مسائل خود را حل و فصل کند و اين فقدان حضور مردم را نيز نمی تواند جز به کمک سرکوب گسترده ممکن سازد.
اگر جز اين بود چرا رژيم بايد در سرآغاز فصول سرما، که طی آن زنان ايران کمتر از فصول ديگر می توانند متهم به آنچه «بدحجابی» نام گرفته شوند، نگران بدحجابی آنان شده و ابتدا به کمک امامان جمعه مقدمات سختگيری ها و تهييج متحجرين را فراهم کرده و سپس لايحه حمايت از آمران به معروف را به تصويب رسانده و آنگاه ميدان را برای اسيدپاشی باز بگذارد؟
ترفند سنتی رژيم هميشه پيش گيری از حدوث وضعيتی است که بهانه ای برای اعتراض و شورش به دست مردم دهد. مگر اعدام های سال 67 در استقبال از «نوشيدن جام زهر» صورت نگرفت؟ رژيم اکنون بيش از يک سال است که مردم را در حال خوف و رجاء نگاه داشته و کوشيده است نشان دهد که سرگرم رفع «مشکلات اتمی» و از ميان برداشتن تحريم ها است. بيش از يک سال است که اصلاح طلبان و دنباله های ظاهراً سکولارشان برای مردم چنين استدلال کرده اند که بايد به دولت روحانی و هيئت مذاکره کننده مهلت داد و پشت شان را خالی نکرد. اکنون زمان آن وعده ها به پايان خويش نزديک می شود و تاريخ معاصر ايران می رود که بزودی ورق بخورد.
آيا مخالفان انحلال طلب رژيم نيز، مثل رژيم، خود را برای آن روز آماده می کنند؟ يا تنها به تماشا و تفسير و محکوم کردن قناعت کرده و يکی ديگر از فرصت های تاريخی را فدای بی عملی و بی برنامگی خود خواهند ساخت؟

سازمان های امضاء کنندهء اين بيانيه که در مجمع سازمان های سکولار دموکرات ايران گرد هم آمده اند، همواره برای ايجاد نزدیکی و اتحاد مابين نيروهای راستين مخالف ادامهء حکومت اسلامی کوشيده و در راستای زمينه سازی در مورد ايجاد يک آلترناتيو سکولار دموکرات مورد عنايت و حمايت مردم ايران اقدام کرده اند، اما نه تنها واقعيت آن است که بدون وجود جنبشی پي گير و اعتراضی در داخل کشور اين کار با سختی بيشتری به پيش می رود بلکه انتظار رسيدن به اين اهداف نمی تواند ما را از ارائهء تحليل هائی که نقش جلوگيری از حضور مردم را در سياست های رژيم مشخص می سازد به دور بدارد.
نجات ايران بدون دخالت مردم ايران ميسر نيست و رژيم نيز کوشيده است تا مردم را با پراکنده کردن آنان و وعده های سر خرمن از اقدام واقعی به دور دارد و يا، اگر چنين وضعيتی ممکن نشد، آمادهء سرکوب گستردهء آنها شود. لذا، مهمترين عامل در اين مبارزهء نابرابر، آگاه بودن مردم از طرح ها و نقشه های ضد مردمی اين رژيم غير قانونی، ضد بشری و سرکوبگر و نیز وجود یک آلترناتیو جدی ملی متشکل از نیرو های سکولار دمکرات است تا بتواند، با زنده کردن امید و هماهنگ سازی سراسری جنبش های مردمی برای پایان دادن به این نظام حرکت کند؛ نظامی که در آغازگاهان قرن بيست و يکم بصورت نابهنگام ترين پديدهء سياسی ـ اجتماعی برای نابودی دست آوردهای تمدن بشری پا به ميدان نهاده و با حضور خود راه را برای ظهور بديل هائی همچون طالبان و القائده و داعش و چشم انداز شوم گسترش جنگ ها و خونریزی های مذهبی ـ قومی و فقر و ویرانی بیشتر خاورمیانه و جهان باز کرده است. نابودی حکومت اسلامی در ايران سرآغاز نابودی بنيادگرائی در منطقه و گسترش انديشهء سکولار دموکراسی در اين جوامع کهن خواهد بود.

اتحاد عشاير و اقوام جنوب ايران
پیوند سرای نویسندگان، شاعران و هنرمندان سکولار دموکرات ایران
جبههء مردم بلوچستان
جبههء ملی ايران (در خارج کشور)
جنبش سکولار دموکراسی ايران
حزب پان ايرانيست – سازمان برونمرزی
سازمان دفاع از حقوق ملی خلق ترکمن
شبکهء سکولارهای سبز ایران
کانون حقوق بشر ایران در تبعید
گروه رايزنی برای اتحاد
مرکز مطالعات سياسی و تحقيقات استراتژيک اپوزيسيون
12 آبان ماه 1393 ـ 3 نوامبر 2014

***

پان ایرانیست‌های دربند و زندانیان سیاسی را آزاد کنید

FreeA.Abedini

***

تارنمای نامه پان ایرانیسم:
http://paniranism.info

فیسبوک نامه پان ایرانیسم:
www.facebook.com/paniranism

تارنمای سازمان جوانان حزب پان ایرانیست:
http://paniranist.info

فیسبوک سازمان جوانان حزب پان ایرانیست:
https://www.facebook.com/paniranist.info

تارنمای حزب پان ایرانیست – سازمان برونمرزی (شاخه آمریکای شمالی)
www.paniranism.net

تارنمای حزب پان ایرانیست:
www.paniranism.org

فیسبوک حزب پان ایرانیست
www.facebook.com/paniranistparty

تارنمای تریبون آزاد پان ایرانیست در خوزستان:
www.pan-iranist.net

کانال یوتیوب حزب پان ایرانیست:
http://www.youtube.com/paniranistparty

سازمان برونمرزی حزب پان ایرانیست 
همبستگی‌ ملی‌ . یکپارچگی ایران . حاکمیت ملت
هم میهن گرامی‌: برای ایرانی یکپارچه، آزاد، آباد، سربلند و دمکرات با حاکمیت ملت به ما بپیوندید

iran@paniranism.info
www.paniranism.info

درخواست هموندی
www.paniranist.org/a.htm

کنون ای هم وطن ای جان جانان / بیا با ما بگو پاینده ایران

 

 

You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply

Copyright©2010-2018.